Nazorg

Bij Afbouwinstijl.nl geloven we sterk in het leveren van hoogwaardige producten en uitstekende service, zelfs nadat uw badkamerproject is afgerond. Onze nazorg is ontwerpen zodat u eventuele zorgen of vragen snel en effectief kunt oplossen. Onze nazorg ondersteund u met installatieservice, onderhoudsadvies, klantenservice, retouren en garantie. Heeft u vragen of wilt u advies? Neem contact op!

Garantie of servicemelding

Een garantie melding of service melding is altijd vervelend, daarom proberen we het bij Afbouwinstijl.nl makkelijker te maken. We hebben voor u een serviceformulier ingericht op de website, die om alle gegevens vraagt die van belang zijn om een service goed vast te leggen, en dus zo snel mogelijk op te lossen. Dat is prettig voor zowel u als voor ons.

Wat is garantie?

Op alle producten en diensten binnen Afbouwinstijl.nl verlenen wij garantie. Dat betekend dat als u bij ons een badkamer aanschaft u een badkamer met garantie koopt. Deze is per product en/of dienst verschillend. Naast de fabrieksgarantie gelden onverminderd de wettelijke rechten over garantie en conformiteit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Fabrieksgarantie; garantie die door de fabriek op zijn producten wordt gegeven, dit verschilt van 2 jaar op draaiende onderdelen tot 10 jaar op het geheel. Wij kunnen u hier uiteraard tijdens het verkoopgesprek meer over vertellen.

Montagegarantie; als wij een badkamer of een onderdeel van de badkamer monteren krijgt u daar garantie op van 2 jaar. Hieronder valt alle montage verrichtingen zoals overeengekomen in de offerte. Beoordeeld wordt wel of het garantieverzoek niet onder ondeugdelijk gebruik van de onderdelen valt. Dit zullen wij u laten weten. Onderdelen als kitranden dienen door uzelf om het jaar gecontroleerd te worden en indien nodig te vervangen. Dit valt niet binnen de garantie.

Indien onderdelen van de badkamer of keuken los zitten dient u altijd eerst te controleren of u deze zelf kan herstellen. Tijdens gebruik kan een keukenkastje of een zitting los raken. Dit is gemakkelijk zelf weer vast te zetten.

Voor de details verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden van het CBW

Wat is service?

Service is voor ons tweedelig.

Aan de ene kant betreft het de klantvriendelijkheid die wij  verlenen als u contact met ons heeft via internet, mail of in de showroom. Geen vraag is vreemd en wij zullen altijd proberen u een antwoord te geven waar u verder mee komt. Hieronder valt ook de transportservice die wij soms tegen een geringe vergoeding voor u verzorgen.

Aan de andere kant verlenen wij service naar aanleiding van een klachtmelding op de levering van en/of de montage van de  producten zelf. Dit geschied binnen de regels die zowel wettelijk, vanuit de leverancier/fabrikant als vanuit onszelf gelden.

Dus een service die onder de garantie voorwaarden valt, is altijd gratis. Echter bij een service die buiten de garantievoorwaarden valt, daar kunnen kosten aan verbonden zijn. Wij zullen u daar altijd van tevoren van op de hoogte stellen.

Stap 1

Adviesgesprek

De aankoop van een nieuwe badkamer of toilet begint bij ons met een goed eerste adviesgesprek. Laat u inspireren en kom tot uw droombadkamer.

Benieuwd naar jouw droom badkamer?

Afbouwinstijl-logo-badkamers-keukens-vloeren-donker-doorzichtig-scaled-v2

Welkom bij

Afbouwinstijl-logo-badkamers-keukens-vloeren-wit-doorzichtig-scaled-v2

Voorheen

logos_cre8kitchen_wit-gekleurd
logos_vloerenwarenhuis_wit-gekleurd